آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آیدا

داستانهای دخترک بعد از چندین سال

1399/2/24 10:51
368 بازدید
اشتراک گذاری

آیدای من عشق مادر 

کجا را تماشا میکنی گل دخترم؟

زیبایی دنیا را

من اما تو را تماشا میکنم که زیباترین نقاشیِ خدایی

❤️

با اصرار تو دوباره تو نی نی وبلاگ شروع به نوشتن کردم 🤩خیلی از اون سالهایی که اینجا مینوشتم گذشته و ما دوتا باهم بزرگ شدیم 😍 وقتی به گذر این سالها نگاه میکنم میبینم جان جانم شدی  😊

تو اینقدر در این سالها بزرگ و خانم شدی که من به خودم میبالم به داشتنت و اینکه مرهم همه زخم ها و دردهایم شده ای همه دلتنگی ها و خستگی های دنیایم را در نگاه زیبای تو گم میکنم دخترک قشنگ من 

امسال به کلاس چهارم میروی و کمی درسهایت 📚سنگین شده با این حال همیشه سعی داری بهتر در بخوانی و من بازم به همچین دختری میبالم عشق مادر امیدوارم عمیشه و در همه حال بهترین زندگی خودت باشی 

 

پسندها (5)

نظرات (3)

خاطره مامان آیدا
24 اردیبهشت 99 12:17
⛄️چرا فقط یه دونه گذاشتی؟
خاطره مامان آیدا
پاسخ
چی رو عزیزم 
مامان آنیلمامان آنیل
24 اردیبهشت 99 15:36
آیدای نازنین موفق باشی🥰
خاطره مامان آیدا
پاسخ
قربان شمت
عمه فروغعمه فروغ
25 اردیبهشت 99 13:07
هزارماشالله خدا حفظش کنه😘
خاطره مامان آیدا
پاسخ
ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد