آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

آیدا

فرشته زمینی ما 4ساله شد

1393/5/27 11:44
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت

 میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید

میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید

روز 28 تیر ماه ، نفس من ، عشق من ، امید حیات من چهارمین سال تولدش رو پشت سر گذاشت.

دخترم یکسال هم بزرگتر شده و حالا با اینکه نسبت به سال پیش شیطون تر و شلوغتر شده خیلی از مسائل رو درک میکنه ،نازتر و عاقل تر شده و در جمع خیلی اروم و خوش برخورد .

 خدایا ازت ممنونم به خاطر بودنش ، به خاطر سلامتیش ،به خاطر قشنگ ترین حس دنیا که به من دادی . (حس عاشقی ، حس بودن ،حس زندگی و حس ناب مادر شدن)

امسال جشن تولد آیدای نازم رو چند هفته زودتر با یه جشن خودمونی شامل مامان جون و باباجون و دایی جون و خاله جون و مادربزرگ و عمه رباب و عمه سکنیه به همراه سحر و محمد عزیز گرفتیم .

دختر عزیزتر از جانم ، برایت بهترین ها ، همه قشنگيها و خوبيهاي دنيا را میخواهم و در این راه به لطف خدای بزرگی که تو را به من داده هر چه در توان داشته باشم انجام خواهم داد .

دوستت دارم نفس زندگیم

 

اینم گزارش تصویری

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب

اینم غذاهای تولد

 

پسندها (2)

نظرات (2)

کيانا مامان آوا
28 مرداد 93 9:45
خاطره جون کجايي؟ اینجام عزیزم فقط شما دیگه نیستید
پریسا
1 شهریور 93 19:54
آیداجون توللللدت مبارک امیدوارم همیشه لبت خندون دلت شاد وجمعتون جمع باشه ممنونم پریسا خانم عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد