آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

آیدا

اولین پست سال 1393

1393/2/28 13:10
1,152 بازدید
اشتراک گذاری

به نام یزدان پاک

بعد از تقریبا 2 ماه از شروع سال 93 اومدیم تا وبلاگمون رو آپ کنیم  تو این مدت ناگفته های زیادی اومدند و رفتند . نه این که نخوام برات ثبتشون کنم  ،نه . اتفاقا دلم خیلی هم  برای نوشتن تنگ شده بود  امایا وقتش نبود یا به قول بعضی ها  (حسش) که در من هر دوش هم صدق میکنه  . سال 1393 هم آمد و  عشق زندگیمون چهارمین بهار زندگیش رو  تجربه کرد خدایا شکرت شکرت که هستی که هوامون رو داری .

مسافرت

به آیدا کوچولومون قول داده بودیم بعد از زمستون میبریمش مشهد. عید که اومد پاشو تو یه کفش کرد که باید بریم و ما هم طبق معمول تسلیم شدیم و عشقمون رو بردیم دیدن امام رضا .رسیدیم اونجا میگه من الان چی بگم به امام رضا میگم الهی قربونت برم هر کی رو دوست داری اسمش رو به امام بگو خودش میشنوه و آیدا تند تند شروع به شمردن اسامی کرده فدای دل مهربونت بشم من

آیدا به روایت تصاویر در مشهد

 

 

 

 

روز مادر

روز مادر امسال ما در مشهد بودیم و کلی بهمون خوش گذشت خدا را هزار مرتبه شکر که تو رو دارم بعضی وقتا با خودم فکر میکنم نعمت مادر شدن ،دختر داشتن چقدر لذت بخشه خدایا شکرت که من مادرم و چه نعمتی بالاتر از این نعمت حسرت برانگیز که خدا بی هیچ منت و سختی بهم داده و من گاهی وسط این زندگی پرمشغله یادم میره که شاکر باشم خدا را هر روز و هر لحظه و ثانیه از اینکه دارمت  .

از اینجا دست مادر عزیزم رو میبوسم از اینکه هر لحظه و هر دم از زندگیم همراه و پشتییبانم بوده و هست

ممنونم مادر خوبم

روز پدر

آیدا عاشق بابا علیرضا هست وقتی صدای باز شدن در رو میشنوه بدو از پله ها پایین میره و میگه آشکیم  ( همون عشقم ) و بابا هم بغلش میکنه و قربون صدقه هم میرن .اون روز آیدا داشت تو حیاط مامان جون میدوید بهش گفتم ندو میخوری زمین حرفم رو گوش نکرد خورد زمین و گریه کرد میگم دیدی عزیزم خوب شد حرفم رو گوش نمیکنی اینطور میشه پشتش رو کرده به من میره طرف علیرضا بابا قربان صدقه‌اش می‌روه.آیدا میدوه و دوباره میدوه و بازی از سر گرفته میشه انگار نه انگار که همین الان خورده بود زمین انگار قربون صدقه بابا کار خودش را کرده و آیدا خوب شده است.روز پدر رو از اینجا به علیرضا و بابای عزیزم تبریک میگم .

شکلکهای جالب
آروین

 

آیدا در نوروز

آیدا در سیزده بدر

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

کيانا-مامان آوا
30 اردیبهشت 93 12:21
جيگر اين دختر ناز و خوردني با اين عروسکش ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد