آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

آیدا

دل نوشته یه مامان بد

1390/6/23 12:05
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامان ها bye

دو سه روزه خیلی از دست خودم ناراحتم آخه آیدای مامان همش بهونه میگیره نمیدونم از هوای گرمه که این روزها گرما بیداد میکنه یا یه هفته مونده بودم خونه پیش عروسکم بودم Smileyحالا ناراحته و شبا خوب نمیخوابهniniweblog.com منم که از سر کار اومدم کلی کار داشتم شنبه  سرش داد کشیدم خدا منو بکشه دختر نازم آروم بغض کردی Miss Uو رفتی تو آشپزخونه داشتی برای خودت بازی میکردی که یه دفعه صدای گریتو شندیم Crying 2دیدم چی انگشتشت مونده لای در کابینت الهی مامانت لال بشه  که دیگه سر دخترش داد نکشه خیلی هول کردم عزیزم نمیدونستم چیکار کنم به همه زنگ زدم به دختر خاله لیلا به مامان جون به بابایی که داشت پس می افتاد عوضش اونم سر من داد کشید  و عصبانی شدکه چرا مواظبت نبودم و اگه یه اتفاقی می افتاد چی وای اصلا فکرش رو هم نمیتونم بکنم اونوقت من باید بمیرم Smileyعزیزم امیدوارم وقتی بزرگ شدی و داری وبلاگتو میخونی منو بخشیده باشی Smiley

عزیز دل مامانی

جا داره از اینجا هم از خاله لیلا تشکر کنی به خاطر هدیه قشنگشونکه برای تولدت خریده بودن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بانو
10 مرداد 90 12:29
در تالار گفتمان بانوان عضو شوید
http://banoo.rozblog.com/Forum


سلام باشه چشم

مامان فرنيا
16 مرداد 90 9:09
سلام مامان ايدا
عزيزم اصلا ناراحت نباش دختر گلت حتما ميدونه مامان خيلي دوسش داره خوب وقتي ايدا شيطوني كنه و مامان هم خسته باشه ممكنه گاهي پيش بياد اما مهم اينه كه هيچوقت عشق مامان را كسي نمي تونه به ايدا جان هديه بده


ممنون از دلداریتون و تبریک تولدتن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد