آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

آیدا

تولد بهترين نغمه زندگيم

1390/6/23 12:06
2,727 بازدید
اشتراک گذاری

محصل

فرشته کوچولوی خونه ی ما یک ساله شد 

در اولین ساعات صبح ٢٨ تیر ماه ١٣٨٩ دنيا صداي گريه كودكي را شنيد كه امروز تنها بهانه براي خنديدن و زندگی کردن  من است . . . امروز را با هم لبخند ميزنيم .... 

امروز روز توست عزیزم و من تمام دلتنگیهایم رابه جای تودر آغوش می کشم چقدر جایت میان بازوانم خالیست تولدت مبارک عزیز دل من

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

هوووووووووووووووورا دختر  کوچولوی نخودی من  به دنیا اومد و وجودش به زندگی من و همسرم گرمی دلپذیری بخشید..

 

٢٨ تیر ماه یه سال از عمرت گذشت چقدر منتظر این روز بودیم تا یکسالگیت رو جشن بگیریم از حالا منتظر سال بعدیم .....

این ساعتها تداعی کننده  یکی از بهترین روزهای  زندگی من است  فرشته کوچولوی  من تو آمدی و خانه را پر از شور کردی تو آمدی وآسمان رنگی دیگر گرفت آن روز و آن لحطه پر بودم از شادی و هیجان پر از دلشوره و حالی عجیب و  نجوایی که در دلم با خدای خود داشتم خدایا این مسافر کوچولو را سالم به ما برسان وتو آمدی و تو آمدی  و خانه و زندگیم را پر از مهر و صفا کردی راستی ما قبلا بدون تو چه میکردیم این سوالیست که هر لحظه که به تو مینگرم از خودم میپرسم   گل زیبای من یکسالگیت مبارک  برای داشتنت هر روز خدای بزرگ را شکر میکنم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

جشن تولدت رو٢٦ تیر که نیمه شعبان بود گرفتیم  از اول تا آخرش یا خوابالو بودی یا گریه کردیToo Funny فکر نمی کنم اصلا از تولد چیزی متوجه شدی !!!!!! البته فعلا ازت هیچی عکس ندارم که بذارم آخه عکسا تو دوربین خاله پریوش هست در اولین فرصت عکسات و برات میذارم

 

 ایشالا ١٢٠ ساله بشی مامان جونییییییییییییی .

 

تولد تولد تولدت مبارک بیا شمارو فوت کن که هزار سال زنده باشی

 تولدت مبارك

 بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک
میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

 تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

 تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

 یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من

 الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم
به خاطر و جودت به افتخار بودن

 تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی

 ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس

 تا تو هستی و چشمات بهونه‌است واسه خوندن
همین شعر و ترانه تو دنیای ما زنده‌است

 واسه تولد تو باید دنیا رو آورد
ستاره رو سرت ریخت، تو رو تا اسمون برد

 تولدت عزیزم پراز ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون

عکسای تولدت رو عزیزم تو ادامه مطلب گذاشتم

 

 

 اینم از کیک آیدای نازم

 اینم چند عکس آز دایی جون ،باباجون و بابایی ایدا

 

 

 

 

اینم از آیدا بین بادکنک ها

اینم از پدرام و آیدا

اینم از کادوهها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مادر نیایش کتاب آفرینش
28 تیر 90 12:29
عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه تولدت مبارک خانم خانما الهی 120 ساله بشی . به ما هم سر بزن .
سحر
28 تیر 90 13:24
تولدت مبارک خاله جونی ایشالا 120 ساله شی با اجازه لینکیدمت به ما سر بزن
مامان احسان دانشمند کوچک
28 تیر 90 14:23
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک
مریم
28 تیر 90 15:45
تولدت مبارک عشق کوچولو من به تازگی به جمع نی نی وبلاگیا پیوستم.خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.
كيانا مامان آوا
29 تیر 90 8:07
يكسالگيت مبارككككككككككك انشاله 120 ساله بشي

ممنونم کیانای عزیزم

مامان فرنيا
29 تیر 90 8:59
سلام تولدت مبارك دختر ناز ايشالا هزار ساله بشي واي چقدر منتظرم دختر من هم 1ساله بشه
سحر
29 تیر 90 9:40
سلام عزیزم خانمی اول باید صفحه نی نی وبلاگ خودت روباز کنی و قسمت پیوند های وبلاگ کلیک کنی ، سپس آدرس وب مورد نظر رو کپی کنی و در قسمت تعیین شده پیست کنی
سحر
29 تیر 90 10:56
سلام گلم به ما سر بزن و کمک کن مرسی
مامان فرنيا
16 مرداد 90 9:06
سلام من تازه ديدم تولدت بوده عزيزم تولدت مبارك ايشالله تمام ارزوهاي مامان بابا در مورد شما براورده بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد