آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

آیدا

کارهای جدید آیدا

1390/6/23 12:00
564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلاب گلاب عزیز دلم

دخترم آنقدر چیزها اطرافمون  اتفاق می افته که نمیدونم از کجا بنویسم مثل اینکه داریم در فیلمی بازی میکنیم و زمان تند تند در حال گذر هست و یا اینکه روزها کوتاه و کوتاهتر میشوند و  

این قافله عمر عجب می گذرد...و من نمیدانم از کدامشان برایت بنویسم مثل خیلی‎های دیگر

این روزا خیلی شلوغی میکنی  اخه  راه میری و کلی‌ کارای جالب و جدید میکنی‌ میری تو آشپزخونه و وسایل تمام کمدها و کابینت ها رو میرزی بیرون اون روزی ظرف فلفل رو خالی کردی روز بعد هم لپه ها رو ریخته بودی و باهاشون بازی میکردی اخه بهت میگم نکن  ولی آخه تو که معنی حرفمو متوجه نمی شی. شاید خوب می فهمی و می خوای شیطونی کنی....... کمد لباسهای خودت و بابات و من..........و خیلی کارای دیگههههههههههه.گاهی وقتا می خوام بشینم و از دستت گریه کنم ولی همین که می خوابی دلم برات ضعف می ره و از خدا به خاطر بودنت تشکر می کنم...چند وقتیه که به من می گی ماما همون مامان بابا رو هم صدا میکنی و وقتی کارت گیره بهش میگی علی همون علیرضا  به خاله جون میگی نینه همون منیر و به دایی جون میگی دای دای

روزای جمعه هم که تعطیلیم و تو خونه و اون روز نرفتی خونه مامان جون میری لباسهای بابا رو می آری اروم و کشون کشون و در آخر هم سوئچشو و بعد هم با ناز میری طرف در و بهش اشاره میکنی که بریم دیگه عاشق پارک هستی  با اینکه دو بار رفتیم هر بار هم سوار چرخ و فلک شدی ویه بار هم تو جلفا سوار هلیکوپتر شدی با پدرام جون دیگه دوست نداری بیاییم خونه

از مگس میترسی و وقتی یه مگس مزاحم تو اتاقه و داره پرواز میکشه تو جیغ میزنی و فرار میکنی اون روز هم تو حیاط داشتیم با هم توپ بازی میکردیم کلاغه اومد و قار قار میکرد و تو میگفتی برو برو مثل اینکه کلاغه داره میشنوه عاشق این رفتارهات هستم من

الان که دارم کارهاتو مینویسم دلم برات ضعف میره کاش الان خدا بهم دو تا بال میداد و زودی می اومدم و تو رو تو آغوشم میگرفتم نمیدونی وقتی بغلم هستی بوی تنت چقدر خوبه و من دوست دارم ساعتها تو رو بو کنم اما عزیزم اینو بدون اگه کنارت نیستم قلبم همیشه برای تو میتپد و خواهد تپید چشمانم همیشه تو را خواهند دید برای با تو بودن نفس میکشم با خنده ایت میخندم و گریه هایت گریه خواهم کرد و تو را دوست دارم و دوست خواهم داشت و  

یادت از یادم نخواهد رفت

 و هر لحظه خدا رو به خاطر داشتن تو شکر خواهم گفت تویی که بهترین هدیه الهی هستی برای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنیتا
16 شهریور 90 11:31
سلام چه دخمل نازی دارین ماشاالله سلام ممنون عزیزم
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 12:21
سلام گل خاله
مرسی که به ما سر زدید تو خیلی ملوسی شیرین کاری هات هم خیلی بامزه است خدا حفطت کنه و همیشه سلامت باشی گلم


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد