آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره

آیدا

کارهای شیرین آیدا

1390/6/23 12:06
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مسلا جیگر میگرا خوشگل خانم

واقعا ازت معذرت میخوام Crying 1که خیلی وقته به وبلاگت سر نزدم آخه سرم شلوغ بود منتقلم کردن به یه قسمت دیگه و تا اینجا جابجا بشم خیلی طول کشد الان کامپیوتر خودمو روشن کردم و یه راست اومدم سراغ شما عزیز دلم

یکشنبه باهم رفتیم عروسی قبل اون روز مبعث هم رفتیم تولد ملیسای عزیزم دیگه عادت کردی تو مهمونی ها گریه نمیکنی و هر کی میخواد میری بغلش خوب هم میرقصی و مجلس گرمی میکنی دیروز عزیز دلم دیگه چند قدم برداشتی و خوردی زمین اما خوشحال بودی هی سعی میکردی یه قدم بیشتر برداری بهت که نگاه میکنم انگار دیروز بود که بدنیا اومدی و حالا داری راه میریتو همون نخودی بودی که اگه میخوابوندمت و ساعتها جا به جات نمیکردم حتی یه سانت هم نمیتونستی جا به جا  بشی اما حالا مگه میشه یه لحظه یه جا نگهت داشت حتی توی خواب هم مدام در حال وول خوردنی و میخوای حرکت کنی و بری

niniweblog.com

به زور ساعت 12 شب میخوابونمت فدای اون چشمای معصومت بشم شرینک من دختر خوشبوی من حالا که دارم اینارو برات مینویسم دلم برات تنگ شد کاش میتونستی پرواز کنی و بیای پیشم و من اینقدر بوست کنم که سیراب بشم

 

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
بجز دلواپسی ها با تو باشد

 

راستی بهت نگفتم خیلی هم لج بازی وقتی میگم بیا مامانو بوس کن تا خستگیم در بره تا دل خودت نخواد نمیای و لج بازی میکنی که به زور نمیشه ولی وقتی خودت بخوای می آی پیشم حتی دیروز که هوا کمی گرم بود و تو خوابت نمیومد نصف شب داشتی بوسم میکردی الهی من قربونت برم  Smiley

خودکار و کاغذهای بابا رو هم بر میداری رو چون بلد نیستی مثل اون رو کاغذ بنویسی صورت و دستهای خودتو مینویسی فدای نوشتنت بشم من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آنـــدیـــآ دُخــمَــلــ ِ مـــآ
28 تیر 90 1:01
تــــــــــــــولــــــــدت مبـــــــارک آیــدآ جـــــــــون

ممنون عزیزم از لطف همگیتون

ماما ن معصومه سادات
28 تیر 90 9:01
سلام تولدت مبارک آیداجان انشاءاللہ ھمیشه زندہ و سر حال باشید



ممنون عزیزم از لطف همگیتون
مامان فاطمه‌شهرزاد
28 تیر 90 9:53
با سلام به مامان مهربون آيدا جون
تولدش را تبريك مي‌گويم و اميدوارم 120 سال عمري با بركت و عزت داشته باشد از جانب من يك بوس خوشگل ازش داشته باشيد

ممنون عزیزم از لطف همگیتون

مامان نيكا
28 تیر 90 10:34
سلام خانومي
تولدت مبارك خوشگله





ممنون عزیزیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد