آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آیدا

دل تنگي هايم براي آيدا گلي

1390/6/23 12:08
1,284 بازدید
اشتراک گذاری

خندهبعضي وقتها سره كار دلم برات يه ذره ميشه... براي حرف زدنت... حركت چشم و ابرو و دستات موقع حرف زدن،  ....كه البته همگي به سبك نوزاد 10 ماهه هست و پشيمون مي شم كه ديشب كه داشتي حرف مي‌زدي و جيغ ميكشيدي (اد بد بابا ما ما و............)‌ چقدر دلم ميخواست دو دقيقه ساكت ميشدي!!!وبهت ميگفتم ايداي ناز من ساكت امروز اعصاب ندارم ها  خدايا حالا حتما ميگي چقدر تو عجيبي موجود دوپا!!! تكليفت با خودت هم مشخص نيست نه!!! ... نميدوني كي بايد از چيزي خوشت بياد و كي نه كي بايد نارحت بشي و كي خوشحال و كي بايد داد بكشي و كي آروم باشي و.......................چشمک

niniweblog.com

 

من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟ پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم تنهاییت برای من … غصه هایت برای من …دلتنگيهايت براي من  همه بغضها و اشکهایت برای من .. بخند برایم، دلم برایت تنگ شده دخترکم.....ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هلیا
20 اردیبهشت 90 13:31
مامانش انقدر خسیس نباش یه کم عکس بزار ماهم ببینیم حال کنیم:
خدا حفظش کنه



سلام مامان هليا خوبيد بلد نيستم نميتونم آپلود كنم اگه بلدين راهنماييم كنيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد