آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آیدا

روز مادر

1390/6/23 12:08
696 بازدید
اشتراک گذاری

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
بجز دلواپسی ها با تو باشد

۩۞۩  سلام عزیزم خیلی خوش آمدی تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

قشنگترين ترانه ام

سلام سلام صد تا سلام عزيزم امروز روز مادره ميخوام بهت تبريك بگم عزيزم  چون به خاطره تويه كه من لايق اسم مادر شدم اميدوارم بتونم رسم مادري رو هم به جا بيارم

خداوندا... زيباترين لحظه ها را نصيب مادرم كن... كه زيباترين لحظه هايش را به خاطر من از دست داد"

راستي يادت نره به مامان جون هم روز مادر و تبريك بگي صبح هم به بابايي گفتم كادو و شيرني رو ببريد از طرف منم ماماجونو بوس كن و تبريك بكو تا از سر كار بيام  دوستت دارم

راستي من ديروز بهترين هديه رو گرفتم  آزمايشات هيچ چي نشون نداد خيلي نگران بودم فرشته زندگيم درسته چيز خاصي نبود ولي دوست ندارم اين داروهاي تلخ و به زور بهت بدم و تو هم گريه كني بازم دوستت دارم به اندازه تمام قلبم

عشق نام دیگر مادر است

این چه حسی است که به هیچ چیز نمی شود مانند کرد

نه به گل

نه به شبنم

نه به عشق

این چه حسی است که در وصف نمی آید کنون

آری این حس عزیز مادر است !

هر کسی نشنیده است دیوانه است مانند من

آخر این مادر چراغ خانه است

عیدت مبارک مادر  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آتین
3 خرداد 90 12:19
سلام عزیزم ممنونم از حضور گرمت روز مادر هم بهت تبریک میگم ایشالا همیشه سایه خودت و همسرت رو سر آیدا خوشگله باشه بوس برای آیدا گلی و مامان مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد