آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آیدا

هميشه آيداي نازم

1390/6/23 12:08
564 بازدید
اشتراک گذاری

ازخدا می خوام هر روز صبح که از خواب پا می شی شیرین تر از صبح روز قبل باشی

niniweblog.com

 

عسلکم این روزها خیلی شیطون شدی دلت می خواد به همه جا سرک بکشی و زود زود هم حوصلت سر می ره تندی مامانی رو صدا میکنی و با اون دستهایی خوردنیت می خوای که بغلت کنم من هم که طاقت ندارم تندی بغلت ميكنم و يه ماچ از گونه ات ميگيرم

 اين روزا با شروع شدنه هر نوع  آهنگي کمرت را قر می دادی و می رقصیدی به طرز خنده داری من و بابا دوستت داریم گل آرزوی ما .

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دخملكم ديگه كم كم وارد  11 ماهگي شده و تو این مدت کلی کارهای جدید می کنی اول اینکه خیلی راحت سینه خیز البته دنده عقب می ری و زود خسته ميشي ميخواي بلند شي بشنيني  دوم اینکه با روروکت کل خونه رو می چرخی و به هرچی که دلت می خواد دست می زنی سوم اینکه کلی حرکت های جدید از خودت در میاری خندهات رو که نگو که دل مامان بابا رو برده که هیچ به هرکی می رسی به جای سلام یکی از اون لبخند های خوشگلت رو تحولیش می دی آفرین دختر خنده روی خودم مامان عاشق خنده هاته وقتی بابایی از سر کار می یاد و بهت می گه سلام دختر خیلی خیلی خوشگل من بهش نگاه می کنی و می خندی یعنی خوشت اومده.

 

مامان و بابا تا ابد دوست دارن عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد