آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

آیدا

دندانپزشکی اردیبهشت ۱۴۰۰

1400/2/5 10:56
938 بازدید
اشتراک گذاری

صبح بخیرهایت را به گوش عالم رساندم

کسی از بهار گفت...

اما من بهار را با صبح بخیر هایت نوشتم 😍😍😍😍

دکتر و ارتدونسی

چند سالی هست که مرواریدهای خوشگلت رو میبریم دکتر و آقای دکتر گفتن که باید ارتودنسی بشه ولی بخاطر کرونا پارسال ترسیدیم و نرفتیم 😔 و امیدوارم بودیم امسال سالی بدون کرونا باشه و برگردیم به زندگی قبلیمون اما نشد و باز هم کرونا ماند و ما و امسال مجبور شدیم بریم دکتر و آقای دکتر گفتن حتما باید ارتدونسی انجام بدیم 

و مجبور بودیم دندونای خوشگلت رو بکشیم😔وقتی رفتیم دکتر برای کشیدن دندونات خیلی استرس داشتی ک چشمای قشنگت پر از اشک میشد و من به شما گفتم نباید گریه کنی و باید محکم باشی و شما هم به حرف من گوش دادی ولی تا رسیدیم خونه آی گریه😭😭😭 کردی عزیز دلم  و من چقدر دلم گرفت به خاطر اینکه ناراحتی رو اونجا تحمل کردی و صبور بودی عشقم 

بماند به یادگار از اردیبهشت ۱۴۰۰

پسندها (3)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد