آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

آیدا

دلم براي دوستم تنگ شده بود

1391/12/5 12:20
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

نمیدانم این چندمین سلام و چندمین صبح بخیری هست که برایت میگویم و مینویسم و هر روز که سر کار میام و از تو دور میشوم بدان که  همیشه دلم را پیش تو میگذارم امروز میخواهم یه خبر خوبی را به تو بدهم چون دوست خوبم (مامان دیانای نازنین) را پس از چند ماه دوری دیدم اخه دلم براش خیلی تنگ شده به قول بابایی که شب میگفت میدونم به خاطر دوستت خیلی خوشحالی  چون پس از چند ماه میبینیش و دلتنگیت برطرف میشه

آری عزیزم ،دلم برایم دوستم خیلی تنگ شده بود اخه میدونی عزیزدلم وجود آدمها وقتی برایت خواستنی هست که کنارت حسشان نکنی ان وقت هست که میفهمی چقدر برایت عزیزند  البته دوست من همیشه برایم عزیز بوده و هست همیشه مثل یک خواهر کنارم بوده  وهست  ، به درد و دلهایم گوش داده و با تمام وجودش مرا رهنمایی کرده  ولی من وجودش را این چند وقتی که  ندیدمش بیشتر حس کردم  اخه دوست من ناب ترین و خالص ترین دوستی هست که تا بحال دیدمش  میدانم و امیدوارم تو هم یه روز یه دوست خوب و عزیز برای خودت پیدا کنی

با اجازه از نویسندش

دختر نازم انسانها با حضور خود در كنار يكديگر تابلوي زندگي را رنگ آميزي مي كنند. گاهي مي بيني كه در جايي از زندگي از رنگ مناسبي استفاده نكردي پس آن را پاك مي كني و به جاي آن رنگ ديگري به كارمي بري و همه اينها به منظور خوش آب و رنگ تر كردن زندگي است.

و لیلای عزیزم هم همیشه یه رنگ خاصی تو زندگی من داشته و خواهد داشت

 

بعدا نوشت :

 

در پی خبر خوبی که بهت دادم در مورد  دوست عزیزم لیلای عزیزم ، میخوام یه چیز دیگه رو هم برات بنویسم یکی دیگه از دوستام هم درست با اومدن لیلا پیشم ، از ایران رفت رفت اون دور دورها تا تو یه کشور دیگه زندگیشو شروع کنه امیدوارم با همسرشون خوب و خوشبخت زندگی کنن .

 

من نتونستم پنجشنبه با فرشته عزیز صحبت کنم نمیدونم اون همه کار یه دفعه از کجا ریخت رو سرم یه وقت دیدم ساعت شده 12 و جمعه هم که پرواز داشتن  امروز باهاش در تماس بودم راستی دختر نازنینم یادته بهت گفتم "“دلتنگى”
دلتنگی حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره بودنش را طلب میکند الان من به خاطر دوستم فرشته هم دلتنگم  چون حداقل یکی دوبار در ماه باهم تماس داشتیم الان هم تا مدتها جاش رو حس خواهم کرد ولی میدونم اون الان داره زندگی جدیدی رو تو یه کشور دیگه شروع میکنه و خیلی خوشحاله فرشته عزیزم خوشحالم که خوشحالی

 راستی دختر نازم گفتم دوست دارم تو هم یه دوست خوب برای خودت داشته باشی و رنگش هم یه رنگ خاص باشه تو زندگیت مثل دوستای من لیلا و فرشته و هیچ وقت هم برای دوستیت .....تا ........نداشته باشی هیچ وقت نگی دوستیم تا .......................چون من برای این دوستیهام تایی نذاشتم و صمیمانه و از ته دلم هر دوشون رو دوست دارم تا..................


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سارا
29 بهمن 91 3:02
امیدوارم دیدارهاتون تازه بشه و دختر گلت هم یه دوست خوب پیدا کنه که واقعا دوست خوب نغمته


ممنون خانمی
marjan
29 بهمن 91 22:50
آخی خیلی خوبه انشالله که خوش بگذره!
برو خصوصی گلم


ممنون خانمی
خاله فرشته
1 اسفند 91 13:12
دلم از حالا برات تنگ شده خاطره ی عزیزم، برا درددل کردنامون... دوستی ما همیشه ادامه دار خواهد بود.
هر وقت بیام حتما دیدن تو و لیلا جون میام، شما ها از بهترین دوستای من هستید عروسکای نازتونو می بوسم


فدات بشم من هم همینطور دوست خوبم
میبوسمت
ثنا گلي
1 اسفند 91 14:46
سلام چند روزه معلومت نيست بابا سراغي از ما هم بگير آيدا رو ببوس عكساش هم خيلي خيلي ناناز شده ببوسش


عزیزم دیروز سعی کردم باهات در تماس باشم نشد به پیامم جوابی ندادی قربونت برم
مامان آراد(خاطره)
5 اسفند 91 23:06
سلام..عزیزم مرسی که پیشمون میاین...امیدوارم دوستات هر جا هستن موفق باشن تا باعث شادیت بشن.. آیدا جونو یه بوس گندهههههههههههه
marjan
14 اسفند 91 22:03
گلم من رمز پست جدیدمو خصوصی میذارم برات!اگر باز نشد واردش کنی به مدیریت یه تلگراف بزن!
مامان دیانا
17 اسفند 91 9:09
سلام دوست عزیز و دوست داشتنی من،امروز گفتم بیام به وبلاگ آیداجونم سر بزنم که نوشته هات اشکمو در آورد،مخصوصا که از دیروز دلم پر بود و جای تو پیشم خالی،خواهر مهربون و با احساس من از خدا متشکرم که تو رو به من داده،از خدا می خوام که همیشه شاد باشی

فدات شم عزیزم نمیخواستم اشکاتو در بیارم شرمنده بخدا ولی احساس واقعیم رو اینجا نوشتم
سانیا
17 اسفند 91 21:21
سلام، دل منم برا همتون تنگ شده خدا دوستیهاتونو همیشه پا بر جا کنه همتون خیلی دوستای خوبی بودین. آیدا و دیانای عزیز رو می بوسم.
marjan
20 اسفند 91 16:48
خانمی،توی مدیریت وبلاگ،توی قسمت ارتباطات نی نی تلگراف رو انتخاب کن،اونجا یه گزینه داره"تلگراف به مدیر"اونو بزن مشکلتو بگو،فقط حتماگ باید براش یه عنوان انتخاب کنی!همین گلم!
مامان آراد(خاطره)
22 اسفند 91 18:07
واقعا دوست خوب یه نعمته بزرگه...



ممنون دوست خوبم
الي
25 اسفند 91 20:34
به به چه دخمل نازي خدا برا پدر و مادرش نگهش داره . از وبلاگ ايدا خانوم خوشم اومد فكر كنم تقريبا هم سن دختر منه خوشحال ميشم به كلبه ما هم سري بزنيد [

سلام ممنون حتما سر میزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد