آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

آیدا

آدم برفی

1391/10/24 11:58
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

اولین آدم برفی آیدا

 

 

 

 پس از چند وقت وبلاگ دخترمو آپ کردم نمیدونم چرا بعضی وقتها تنبلی میکنم  و گاهی هم میخوام وبلاگمو  حذف کنم و دیگه چیزی ننویسم  ولی امروز بازم تصمیم گرفتم برات بنویسم  اخه عکسات اینقدر قشنگ بودن که دوست داشتم برات  اینجا هم بذارم بابایی از سفر اومد و  ایدا رو با هدیه هایی که براش آورده بود خوشحال کرد البته بیشترین خوشحالیش مال   خوردنی هاش بود  و بعد از چند روز از آمدن بابا هم برف سنگینی بارید و هوای اینجا رو خیلی سرد کرد بطوریکه الان که دارم برات مینویسم هوای آذربایجان  -20  هست  روز پنجشنبه از صبح یه برف درست و حسابی اومد و زمین لباس عروس تنش کرد و تو هی بهم میگفتی مامانی ( اخه وقتی تقاضایی ازم داری میشم مامانی ولی بعد میشم خاطره خانم )بیا بریم برف بازی و منم میگفتم  بذار تموم بشه میریم و خلاصه فردا صبح دیگه نتونستم مقاومت کنم وبا وجود سردی هوا با ملیسا و مامان مهربونش رفتیم حیاط واست آدم برفی درست کردیم و تو کلی خوشحال شدی  و میگفتی حاطیه ( خاطره ) دوست دارم الهی قربون دل کوچیکت بشم که اینقدر خوبی و با یه آدم برفی و برف بازی هی قربون صدقه من میرفتی منم بهت قول دادم یه بار دیگه برف اومد بریم بیرون و بازم برات آدم برفی درست کنم


 

آیدا و ملیسای نازنین

آیدا در حال آوردن شاخه برای دستای آدم برفی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مریم مامان آوا
24 دی 91 12:06
آیدا جون
چه آدم برفی قشنگی درست کردی! آفرین به مامانت که همت کرد و برات آدم برفی درست کرد.
دعا کن اینجا هم برف بیاد و کوچولوهای اینجا هم بتونن مثل تو کمی برف بازی کنن.


مریم خانم ممنون ازتون

امیدوارم اونجا هم برف بیاد ولی نگفتین اهل کجایین و ادرس وبلاگتون هم نذاشتین
مامان شايان
24 دی 91 13:06
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريماينم لينكشhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php
مامان سارا
25 دی 91 4:09
هدیه هات مبارم آیدا عسلی...وای اونحاشده -20....چه آدم برفی خوشگلی درست کردی خاله

خاطره جون از این فکرای حذف وبلاگ رو نکن[hr

سارای عزیزم خوبی ممنون به وبلاگم سر زدی

چشم دوست خوبم
مامان شايان
25 دی 91 8:52
سلام اول ا زهمه ممنون .بعد ازاينكه تو لينكش رفتي نوشته لينك هديه هاي جشن 2 سالگي داخلش برو اونوقت تو قسمت نظراتش 2 تا راي ناز بده بازم ممنون
مامان شايان
25 دی 91 9:30
آره عزيزم تو قسمت نظرات
مامان دیانا
26 دی 91 0:34
دلت می یاد وبلاگ به این قشنگی فرشته دوست داشتنی رو حذف کنی آخه؟
چه آدم برفی قشنگی درست کردین،حسودیم شد منم می خوام با دخترم آدم برفی درست کنم


قربونت برم من دیانا رو ببوس


لیلای عزیزم بعضی وقتا نمیدونمچرا این حس بهم دست میده


شما هم با دیانای گلم ایشاله سال دیگه باهم درست میکنین عزیزم دیانا و آدم برفیش از الان منتظرش هستم
كيانا-مامان آوا
26 دی 91 9:02
به به چه عكساي قشنگگگگگگي عجب آدم برفي درست كردينا....آفرين. معلومه آيدا هم حسابي كيف كرده عزيزززززززم كه دوستت دارم ميگفته بهت
اون مريم مامان آوا هم سايه خودمونه دوستممم


ممنون عزیزم اره آیدا حسابی خوشش اومده بود آهان پس سایه همون مریمه من نمیدونستم
مامان آراد(خاطره)
2 بهمن 91 16:49
سلام به آیدای مثل گل و مامان مهربونش...
ما جدیدا با وبلاگ شما آشنا شدیم..
مثل اینکه همشهری هم هستیم..
چشمتون روشن که بابایی هم از سفر برگشته ..ایشالا همیشه سلامت باشین..
پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم با هم دوست باشیم..


خاطره خانم هم اسم هم هستیم ممنون چشم بهتون سر میزنم و تو لیست وبلاگهای آیدا هم میارم اسمتون رو
سانیا
3 بهمن 91 1:13
وای نه ها!!!
من دلم براتون تنگ میشه وبلاگو نبندید.
آفرین، آیدای خوشگل و خوش تیپ چه آدم برفی درست کرده


سانیای عزیزم ممنون که به فکرمون هستی منم هیچ وقت تو رو فراموش نکردم و نمکینم دوستت دارم و همیشه از خواهر مهربونتون حالتون رو میپرسم
مامان آراد(خاطره)
3 بهمن 91 14:24
سلام خانومی..ممنون که پیشمون اومدین..
شما هم با افتخار لینک شدین..
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم...
راستی خواهر کوچولوی منم عروس مرنده...
شاد باشین


خواهش میکنم عزیزم

خوشبخت باشن
هستی
12 بهمن 91 14:32
سلام خاطره خانم اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک وبلاگ دیگر که آدرسش را در زیر خدمتتون دادم . جمع دوستانه کوچیک در وبلاگی با عنوان کار خوب داریم که خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
نازنین
13 بهمن 91 16:23
سلام ایدا جون وبت عالیه مخصوصا عکساش خوشکلن
اگه میشه منم رمز بدیم


ممنون خانمم رمز رو تو ئبلاگتون خصوصی میذارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد