آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

آیدا

ادامه سرما خورگی گلم

1390/9/21 12:32
776 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی

نمیدونی این چند روز چی کشیدم عزیزم  وقتی یکشنبه از سر کار رفتم خونه مامان جون کنم آیدا به شدت حالش بده و اسهال و استفراغ داره بردمت دکتر گفت باید تو خونه بهش برسی 5 روز این ادامه داره نمیدونی چقدر گریه کردمCrying 2 یک ساعت تمام برات گریه کردم اخه گناه داری دلم نمی اومد تو رو تو این حال ببینم شب هم که خیلی بد شدی به خاله لیلا زنگ زدم گفت بیا ببریم بیمارستان صبح که رفیم بیمارستان خانم دکتر گفت که آب بدنش تموم شده و باید سرم وصل کنی بازم من شروع کردم به گریه کردن وقتی خاله لیلا تو رو  از من گرفت و گفت بیرون اتاق باشم تا  بتونن بهت سرم وصل کنن تو خیلی گریه کردی و نگاهت پر بود از تنهایی و ترس حاضر بودم نصف عمرم رو بدم ولی تو رو تو این حال نبینم ولی بالاخره کارشون تموم شد و تو رو آوردن تو یه اتاق دیگه پیش خودم تو کم کم رو پاهای مامانی خوابت برد و وقتی سرم تموم شد برگشتیم  عزیزم این چند روز خیلی روزای بدی بود چون بعلت داروها همیشه کسل و خواب آلود بودی و منم دلم برات میسوخت که این آیدای شیطون من که تا موقع خواب همش در حال حرکت و جنب و جوش بود یک دفعه ساکت شده و حوصله نداره ولی خدا رو شکر پس از یک هفته دیگه الان به کل حالت خوب شده از خاله لیلا هم به خاطر همه زحماتش متشکریم .

اینم از عکست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هلا
21 آذر 90 12:10
سلام عزیزم دختر من هم هم سن دختر شماست می شه بگی از وزن دخترت اضی هستی یا نه و اینکه چند کیلو و قدش چند سنته من خیلی نگران وزن دخترم هستم منتظر جوابت هستم د ضمن چشمای دخترت خیلی نازه و کلاه روی سر گذاشتنش منو حسابی خندوند





ممنونم عزیزم آیدا وزنش 9.30 کیلو هست و قدش 74
كيانا-مامان آوا
18 دی 90 8:49
آخي بميرم....چقدر سخته ديدن بچه ها تو اين حالت آواي منم 11 ماهه كه بود سرم بهش وصل كردن و من هم از اين نمونه عكسا دارم
انشاله هميشه سلامت باشه دختر گلت


ممنونم گلم
مهرناز
20 دی 90 9:13
اي جانمممممممممممم
قربون شيرينكاريات

عين فرشته خوابيده ماشاا...


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد