آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

آیدا

خرید تاب و اسباب بازی برای آیدای گلم

1390/8/14 10:30
5,094 بازدید
اشتراک گذاری

 به نام آنکس که زیبایی رو به تو هدیه کرد

سلام ملوسم  صبحت بخیر امروز هم هوا مثل روزای قبل گرفته هست مواظب خودت باش عسلم دیروز با بابایی رفتیم برات خرید کردم یه تاب خوشگل ،یه تشت بادی که میخوام برات پر از توپ کنم تو باهاشون بازی کنی و یه دلفین که رو سرش توپ داره و با آهنگ میرقصه خیلی مبرکت باشه و تو کلی هم ذوق زده شده بودی تا ساعت 11 شب باهم تاب تاب عباسی بازی کردیم دست بابایی درد نکنه کاش یه تاب بزرگ هم بود برای خودم میخریدم اخه با ذوق کردنهای تو منم ذوق زده بودن ولم میخواست (اب عبوسی)کنم  به قول تو . و به قول مامانی یه خندیدن تو کافی بود خرجش می ارزید به یه خندیدن تو

از اینکه تو رو دارم خدا رو بی نهایت شاکرم هرزمان لب خندون تو رو می بینم خدا رو بخاطر این همه مهربونیش شاکرم و هر دوتون رو عاشقانه دوست دارم

 البته الان فقط عکس تاب رو میذارم با ماست خوردنت بقیه رو بعدا می ارم برات عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر مامان آراد
18 آبان 90 0:32



ممنون عزیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد