آيداآيدا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

آیدا

دختر گلم

1390/8/8 9:44
943 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مونس شبها و روزام سلام مونس تنهایی هام

صبح سرد پاییزیت بخیر خوبی گلم

دیروز تو کامپیوتر داشتیم دو تایی باهم عکسا و فیلمهات رو میدیدم هر عکسی که برات گذاشتم و یا هر فیلمی که از خودت دیدی عکس العمل نشون دادای به فیلمهای دوران دو ماهگی و سه ماهگیت که نگاه میکردیم میگفیته به به  یعنی همون نی نی ، دیروز که داشتم به فیلمهات و عکسات نگاه میکردم دیدم  شدی تمام دنیای من و بابایی آخه تا قبل از به دنیا اومدنت هیچ وقت فکر نمی کردم که به ایناندازه تو رو دوست داشته باشم ولی حالا حالا بی نهایت دوستت دارم  قربونت برم با اون به به گفتنت اخه تازگیها دامنه لغاتت هم گسترده شده مثلا میگی آچ یعنی همون بازکن یا وقتی صدات میکنم میگی بدی یعنی همون بله ،به تاب تاب عباسی میگی عبوسی و خیلی چیزهای دیگه که فقط آهنگ اونا رو می اری و نمیتونی تلفظ کنی هنوز  تازگیها هم راه ناز کردن رو یاد گرفتی و مرتب خودتو برای بابا لوس می کنی وقتی چشمات رو تنگ میکنی یعنی خجالت میکشی یا وقتی می ای پیشم و خودت رو محمک میچسبونی بهم میخوام لحظه ها همینطوری بمونن و تو برای همیشه برام لوس بشی و بچسبی بهم تا من عطر تنت رو تا میتونم بو کنم اخه نمیدونی چه محبتی در حق من می کنی وقتی به من لبخند می زنی نمی دونی با گرمای آغوشت،چه گرمائی به وجود من هدیه می کنی  از داشتنت به خودمون می بالیم و خدا رو روزی هزار مرتبه شاکریم که یکی از فرشته های ناز و خوشگلش رو به خونه ما فرستاد دوستت دارم ملوسکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کفش اصل ترک
8 آبان 90 10:17
فروش استثنائی کفش های چرم ساخت ترکیه
ساعت چهار طرفه
8 آبان 90 10:34
ساعت چهارطرفه Aramis چهار توانایی در یک ساعت، بجای خرید چهار محصول تنها یک ساعت بخرید. شما با داشتن این ساعت ویژه هم یک ساعت رومیزی زیبا و هم یک دما سنج و یک کرنومتر و یک تقویم را هم زمان دارید. فقط کافی است ساعت را بچرخانید این ساعت با تکنولوژی پیشرفته جهت یابی که در آن بکار رفته است با توجه به جهت قرار گیری به هر یک از ابزارهای فوق تبدیل می شود. قابلیت آهنروبایی برای چسبانده شدن به سطوح فلزی و صفحه بزرگ و واضح [imc:pic1] خوصوصیات این محصول: طراحی زیبا با قابلیت آهنروبایی برای چسبانده شدن به سطوح فلزی دارای استاندارد CE اروپا منبع تغذیه 2 عدد باطری نیم قلمی صفحه نمایشگر بزرگ و واضح
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آیدا می باشد